maandag 30 maart 2015

Tiense trots in beeld

Tiense trots in beeld
Tienen is rijk aan fijne initiatieven, waaronder de website 3000driehonderd.
De fotosite, verwijzend naar onze postcode, verzamelt beeldmateriaal van de stad, zijn omgeving en zijn fiere inwoners. Foto's van professionele fotografen (keuze te over in Tienen), maar ook van u en ik.

Ik ben in het bezit van een fototoestel waarmee je met weinig technisch inzicht toch verrassend mooie foto's kan maken. Zo'n exemplaar voor diegene die wel willen, maar niet kunnen... (ik beken).
Zo was ik op de tweede maart getuige van maartse grillen: vreemd hoge temperaturen, een warm roze gloed in de lucht, gevolgd door bliksem en felle windstoten.

Met trots kan ik melden dat u dit natuurschoon (maartse grillen) nu ook op de website van 3000driehonderd kan bewonderen. En uw foto?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten